Додаток 2
ЗАСІДАННЯ 1
ТЕМА. Методика впровадження здоров’язбережувальних технологій
у
навчально-виховний процес початкової
школи
ПЛАН
І.
Організаційний блок
1.
Відкриття семінару – практикуму
2.
Вправа «Мій настрій» (Настрій визначають
вчителі за допомогою кольору)
3.
Визначення мети і завдань семінару,
ознайомлення з програмою семінару.
4.
Знайомство учасників семінару-практикуму
Вправа-знайомство «Не
хочу хвалитися, але я …»
ІІ. Теоретичний
блок
1. Сучасні
здоров’язбережні технології у навчально-виховному процесі
початкової школи при гімназії №1 «Надія».
(Виступ заступника директора
з навчально-виховної роботи)
2. Роль учителя
в формуванні культури здоров’я учнів початкових класів.
(Виступ керівника кафедри початкової освіти
і виховання)
3. Арт –
терапія. З досвіду роботи вчителів початкових класів гімназії.
(Виступ вчителя початкових класів)
4. Психологічний
супровід упровадження здоров’язбережних технологій у
навчально-виховний
процес початкової школи. (Виступ
психолога
гімназії №1 «Надія»)
ІІІ. Практичний
блок
1.
Вправа «Казка навпаки»
2.
Вправа «Дерево здоров’я» (Робота в
групах, кольоротерапія)
3.
Підбиття підсумків семінару-практикуму.
Вправа «Мені було цікаво…»